Kontaktiranje oglašivača

Kad nakon pomnog njuškanja po Njuškalovim stranicama pronađeš oglas koji ti je zanimljiv, trebaš kontaktirati oglašivača direktno.

To možeš učiniti putem klika na "Kontaktiraj oglašivača" ili putem telefona ovisno o tome koju informaciju je oglašivač odlučio prikazati uz svoj oglas.

Elektronička komunikacija između Njuškalovih korisnika namijenjena je razgovorima vezanima uz proizvod ili uslugu ponuđenu u oglasu, a u svrhu:

  • Informiranja o detaljima oglasa
  • Namjere sklapanja transakcije, odnosno trgovanja vezanog uz oglašeni proizvod ili uslugu
  • Informiranja o ostalim proizvodima ili uslugama, ukoliko je oglašivač poslovni korisnik

Elektornička komunikacija između korisnika je anonimizirana radi zaštite privatnih adresa e-pošte korisnika i veće sigurnosti kupaca i prodavača.

Registrirani korisnici svim svojim porukama mogu pristupiti kroz Moje Njuškalo i na jednom mjestu upravljati upitima odnosno odgovarati na iste.

Neregistrirani korisnici u svoj inbox primaju e-poštu koja je kreirana kroz sustav poruka Njuškala sa anonimizirane e-mail adrese Mailgun servisa. Potrebno je paziti da se ispravno upiše adresa e-pošte jer u suprotnom prodavač neće biti u mogućnosti odgovoriti na upit.

Uvođenjem sigurnog sustava komuniciranja smanjujemo neželjenu poštu prema našim prodavačima te našim kupcima nudimo kvalitetniju platformu za sigurnije komuniciranje, bez izlaganja svoje privatne e-pošte.


Povezani sadržaj
Upomoć, ne dobivam upite!

Trebaš pomoć?